Tulen Fat Lizardiin ja hetkeksi myös terdelle. Nähdään!
Hattu kourassa anelin Heiskaselta mahtuuko vielä mukaan viimetingassa ilmoittautuja. ![]()
Huomiseen siis!
Lämpimästi tervetuloa. Tässä on muitakin viime hetken ilmoittautujia ollut liikkeellä. Muutkin empijät tervetuloa mukaan!
Kuvittelin mielessäni jo ilmaisseeni osallistumiseni miittiin, mutta en tainnutkaan kirjoittaa tänne vielä.
Tulossa siis ollaan!
Valitettavasti joudun perumaan tuloni yllättävän sairastumisen takia. Pitäkäähän hauskaa.
Harmin paikka! Koitahan parannella itsesi kuntoon. Ensi vuonna sitten mukaan paremmalla onnella.
Kun bongaatte piraattipaitaisen herrasmiehen joka utelee tiskillä ’Mitäs hyvää peruslaakeria löytyis?’ ni se oon mä
#tyyliedellä
![]()
@JHeiskanen pitikö lupailla että valitaan tietyistä menu/listavaihtoehdoista vai onko meillä täysi valinnanvapaus? ![]()
Ei tarvinnut luvata mitään. Varmistin myös, että on ok, että jokainen maksaa erikseen.
Syömme Roadkill-kabinetissa. Jos minua ei näy paikanpäällä missään, niin kannattaa kysyä henkilökunnalta suuntaohjeita kabinetin puolelle.
Viimeisten päivien aikana on tullut runsaasti lisää ilmoittautumisia ravintolalle ilmoittamani 18 lisäksi. Toivottavasti kabinetissa on katto korkealla, seinät leveällä ja tehokas ilmastointi, tai voi tällä kelillä tulla äijäporukalla trooppinen tunnelma.
Allekirjoittanut käppäilee Päähesulin päärautatieasemalta noin 15.20 lähtien kohti Fat Liziä. Nakkaa vaikka priva jos tahdot liittyä yhteiselle retkelle! ![]()
Laitoin jo yhden miehen vastaanottokomitean pystyyn terassille pääoven viereen.
Liityn näillä näppäimillä seuraan. Hitto soikoon merkit.
Harmi kun juuri reissussa. En pistäisi pahaksi jos näitä olisi useammin kuin kerran vuoteen
Alamme siirtyä kohti Kamppia ja Teerenpeliä. Yläterassilla nähdään!
Terassilla nähdään! Valkoinen pellavapaita ilmestyy sinne puolen timman sisään ![]()
![]()
![]()
Uskon voittaneeni juomakisan suvereenisti.
Ei liity mitenkään siihen että @KalleH on sairastuvalla
E: Jos jostain pitää nillittää niin tää FL ois ollu hyvä terassi - lämmintä, ei enää paista aurinko silmiin ja täällä soi ’wayward son’ & ’American pie’ ![]()
E2: Jo kotona laittamassa lapsille iltapalaa. Lyhyeltä tuntui sijoituslarppi mutta kiitokset kaikille - aivan legendaariset keskustelut! ![]()
Kiitoksia miitistä myös järjestävälle taholle sekä muille osanottajille omasta puolestani. Pokerit vain kutsuivat niin jäi tällä kertaa vähän lyhyemmäksi.
Jos jotain epävirallisille minimiiteille olisi foorumilla kiinnostusta, niin itse olisin ainakin messissä aikataulujen sopiessa. Me Helsingin pörssin arvosijoittajat toki suosimme Virosta/Latviasta tuotuja viinoja puistossa tai sateen sattuessa Hakaniemen sillan alla ![]()
Kiitti minunkin puolesta! Ensi vuonna ehkä iltaa voisi pidemmälle viettää minunkin toimesta, eikä se haittaisi vaikka tuonne Keski-Suomen alueelle saataisiin kanssa porukkaa joskus kokoon. ![]()
Erityiskiitos @JHeiskanen järkkäämisestä ja @Ituhippinen hyvästä kävelyseurasta töölöön.![]()
Kiitos Aatos! Pakko kehua kuinka upea miehen alku olet, saa ottaa nuoret mallia. ![]()
Kiitos myös omalta osaltani. Oli hauskaa juttelua stonkseista ja muista elämän osa-alueista. Huikeeta saada nimimerkeille kasvot!
Monen kanssa jäi juttu liian lyhyeksi, kun aikataulu on tiukka ja väkeä paljon. Nyt junassa kotia kohti, pääsee ihmisten aikoihin nukkumaa vielä. ![]()
Ps. Niiin moni on mulle tänään velkaa Norbit ketjun lukemisen, että paras toimittaa… ![]()