Todennäköisesti Honkarakenteen kokonaisuutta tarkastelleen “katteet” ovat oikeinkin hyvät, kun huomioi että näin saadaan vajaata kapasiteettia täytettyä. Jos oltaisiin syklin eri vaiheessa ja kysyntä olisi muutenkin kovaa, niin ei varmaan toisi kovinkaan kummoisesti hyvää. Eiköhän yksittäisten toimitusten laskennallinen kate painotu kuitenkin Onwoodille, jos ovat suorassa suhteessa ns. loppuasiakkaisiin. Mutta tosiaan nykyisessä markkinatilanteessa erinomainen uutinen Honkarakenteen kannalta.
4 tykkäystä