Der er igen sket meget på kort tid hos Hims. Udvidelsen fortsætter inden for Testosterone og Menopause. Det er mærkeligt, at markedet slet ikke prissætter Hers’ $1B 2026-vejledning, men at vi stadig bevæger os på samme niveau. Oktober har ret ofte været et godt tidspunkt at købe op, f.eks. i 2023 fik man den under $6, hvilket jeg ikke kunne udnytte meget, da jeg allerede var all-in.
@Atte_Jortikka’s vise ord er det, jeg ser fremad med hensyn til HIMS:
Jeg tror altså, at Hims er undervurderet, og at undervurderingen vil forsvinde, blot ved at frygten aftager (f.eks. frygten for retssager eller andre GLP-1-problemer), altså når risikoniveauet falder. Udvidelsen mindsker frygten, da den enkelte kategories andel af den samlede forretning mindskes.
Derudover opdagede jeg @Seeras’ besked, hvor Hims’ investering i Grail blev nævnt. Jeg havde ikke bemærket den nyhed andre steder fra. Jeg er ikke helt sikker på årsagen, men muligvis test af kræft. På kort sigt næppe noget betydeligt for selve forretningens tal, men jeg tror, at trækket er foretaget med omhu og analyseret af medicinske fagfolk.
Q3-udgivelsen er allerede om halvanden uge, og samtidig vil vejledningen for resten af året sandsynligvis blive præciseret. Derudover vil vi få indsigt i de igangværende geografiske udvidelser, så der er virkelig interessant information på vej.
Allerede nu viser mine egne beregninger, at væksten i 2026 fortsætter på mindst 50%, hvilket vil sige, at vi ville være omkring $3.5B - $3.6B. Derfra kan man overveje med forskellige multipler, hvor priserne ligger. Så er det en anden udfordring at opretholde over 50% vækst derfra. Men markedet er stort, det er virkelig stort. Hvis man f.eks. læser dette https://www.mckinsey.com/mhi/our-insights/closing-the-womens-health-gap-a-1-trillion-dollar-opportunity-to-improve-lives-and-economies
På lang sigt ingen større ændringer: Retningen er vækst, vækst og vækst. Samtidig bør EBITDA-marginen bevæge sig mod 20%. For mig er værdien af AI-agenter begyndt at blive klar, og heldigvis har Hims gentagne gange fortalt, at de aktivt fortsætter med at udvikle disse værktøjer til passende brug for dem og deres kunder.