Indtil videre er der kun givet oplysninger om fase 2-studiet på et ret generelt niveau. I det interview, som Sijoittaja-alokas linkede til ovenfor, nævner Vuolanto også, at de stræber efter at give mere detaljerede oplysninger om P2-studiets design i løbet af de “næste fire uger”, hvilket formentlig betyder, at de vil gå dybere ind i de konkrete videnskabelige, kliniske og praktiske detaljer. Man kunne selvfølgelig håbe, at der også var noget nyt at fortælle om finansieringsplanerne, men efter min mening er det ret usandsynligt.
Edit: Og selvfølgelig kommer der sikkert mere detaljeret information om Invidi-samarbejdet, ligesom publikum får mulighed for at stille spørgsmål.