Harvia-foorumi eli Haarumi - Kansainvälistä kasvua ja hyvinvoinnin megatrendejä

Raulilta suosituksen muutos kerralla kaksi napsua eli nyt OSTA tavoitehinnalla 44 euroa (aiempi VÄHENNÄ 43 euroa).

Tuskinpa midcapeissä enää nykyään mitään Inderes-efektiä näkyy, mutta ihan tyytyväinen olen, että tuli lisättyä jo torstaina. Jos vaikka hetken kurssi vielä mörnisi, niin saisi Mallisalkkukin lisättyä laatuyhtiön osaksi portfoliota.

Itse pidän Harvian tavasta, ettei julkisteta mitään lyhyen aikavälin ohjeistusta. Tämmöisessä yrityksessä suuret linjat riittää mainiosti. Toki ymmärtän, että analyytikot haluaisivat näkymiä muutaman kuukauden tarkkuudella. Hauskaa muuten, että webcastissa joku ehdotti, että Harvia raportoisi tuloksen vain puolen vuoden väkein. En tunnusta, että olisin ollut kyseinen ehdottaja.

Voi tosiaankin olla yritysosto viritteillä. Matiashan on useaan otteeseen sanonut, ettei ole itse ostanut Harvian osakkeita, kun on jatkuvasti mukana sisäpiirihankkeissa. Ei nyt ihan näillä sanoilla, mutta idean kaikki ymmärtää. Täytyy vaan toivoa, että on onnistunut ostos. Kiramihan ei ollut, mutta muut käsitykseni mukaan kyllä.

51 tykkäystä