Niinkuin joku taisi jo kirjoitellakin, yritetäänkö rajoittaa näitä Euroviisu/KAJ -jorinoita Harvian sijoitusfoorumilla? Sillä, onko tuo yksi viisuhumppa listoilla 1. vai 13. ei ole oikeastaan merkitystä Harvian kokoiselle pörssiyhtiölle.
Tuo biisi ja sen suosio on ihan kiva huomio, mutta jos ketju menee bändin menestymisen seuraamiseksi, niin ollaan aika kaukana ketjun perimmäisestä tarkoituksesta.
Kiitos ja anteeksi.