Itse viher-/piha-alalla toimivana ovat pikkukaivurit ja yhteistyökumppaneiden isommat sydäntä lähellä. Edelliset jo sanoneet kaikki omat ajatukseni itse tuotteesta. Laadukas tuote, joka parantaa tuottavuutta ja jolla on hyvä jälleenmyynti-jälkimarkkinointiverkosto.
Nykyajan digitaalisessa maailmassa luulisin työkoneiden ja niihin liittyvien tarvikkeiden ja lisäosien olevan edelleen aika personoitua kauppaa eli se läheinen yhteys tuttuun henkilöön/firmaan on tärkeä, asiakaspito luulisi olevan suurta pl ehkä isoimmat firmat.
Sitten mietin tuota, että miksei pyörittäjät yleisty niin helposti kehittyvimmillä markkinoilla tai vaikkapa USA/Canada sektorilla - puhtaita arvauksia, työt ehkä enemmän kaivos, järeä maansiirto, jne muotoisia ja työn viimeistelyn ns lapiotyön tekijöitä hyvin saatavissa ja edullisemmilla palkoilla kuin täällä pohjolassa.
Olen mielelläni väärässä ja näen pyörittäjien yleistyvän ympäri maailmaa, oma kokemus em keksinnön tarpeellisuudesta tulee esim ahtaassa pihassa, jossa pitäisi yhdestä kohtaa saada tehtyä valmista, mutta kauhan kääntymättömyys pakottaa etsimään uusia positioita itse koneelle, kun taas pyörittäjällä voisi optimoida koneen yhteen sijaintiin ja viimeistellä työn siitä. En ole kuitenkaan maanrakennusalan ammattilainen ja kokemukseni koostuvat vain sesonkiaikoina vuokratuista pikkukaivureista.