Eezy sijoituskohteena - Kääntyykö suhdanne ja Eezy sen mukana?

Tein ensimmäisen merkinnän jo 1.4. jossa merkkasin 35% kaikesta oikeudestani. En näe yhtään missään Nordean palvelussa nappulaa mistä merkintää voisi muokata. Katsotaan mitä huominen tuo tullessaan