Tein ensimmäisen merkinnän jo 1.4. jossa merkkasin 35% kaikesta oikeudestani. En näe yhtään missään Nordean palvelussa nappulaa mistä merkintää voisi muokata. Katsotaan mitä huominen tuo tullessaan
Tein ensimmäisen merkinnän jo 1.4. jossa merkkasin 35% kaikesta oikeudestani. En näe yhtään missään Nordean palvelussa nappulaa mistä merkintää voisi muokata. Katsotaan mitä huominen tuo tullessaan