Näin hieman ajattelin, että jokin laskuharjoitus tässä on, mutta pidän kyllä sangen alhaisina lukuina jos vain yhdellä kammiolla tuotetaan kolminumeroisia määriä. En jaksa mitenkään uskoa, että nykyajan CVD- tekniikaan prosessiajat ovat niin pitkiä tai vaihtoehtoisesti Canatun saanto on aivan kuraa.
Piin oksidikasvatuksessa puhutaan useiden päivien prosessi-ikkunasta, mutta jotenkin en usko että se vertautuu tähän, voin toki olla väärässä.