Päivystävä besserwisser täällä moi! Eipä taida olla Canatun johto avannut pellikkelien tuotantomääriä reaktorilla, mutta tuon tuotetun määrän voi yrittää laskea käänteisesti listautumisesitteen vuoden 2030 markkinakoosta (matalat sadat miljoonat), 2030 reaktorimäärästä (10 - 20 kpl), Canatun liikevaihtotavoitteesta vuodelle 2030 (100 - 150 M€) ja rojaltioletuksista (10 k€ molemmin puolin per pellikkeli). Tällä laskuharjoituksella itsekin päädyin tuonne mataliin satoihin pellikkeleihin per vuosi mikä käy myös järkeen koska ainakin alkuvaiheessa siellä on tuotannossa väkisinkin muitakin pullonkauloja kuin itse reaktori. 500 - 1000 pellikkeliä per reaktori per vuosi kuulostaa järkevämmältä oletukselta myöhemmässä vaiheessa, kun tuotantoa on saatu optimoitua.
9 tykkäystä