Kesä on aina hyvää aikaa tavata kattavia Inderesin laajoja rapsoja. Olen Aten hienosti kirjoitetun laajan paristi tavannut, mutta huomasin vasta nyt, että siellä oli annettu luku tuotantomäärälle per reaktori. Kysyisinkin Atelta, voisitko avata miten tuohon haarukkaan ollaan päästy? Ja onko tuo haarukan 480 mielestäsi aivan maksimi mitä voitaisiin tuottaa?
Canatun laajasta raportista lainattu” Näillä oletuksilla yksittäisellä reaktorilla voitaisiin valmistaa noin 200-480 pellicleä vuodessa. Nämä kuulostavat aluksi melko pieniltä luvuilta, mutta pelliclen valmistusprosessiin kuuluvat jälkikäsittelyt ja laadunvalvonnat huomioiden mahdolliselta.”
Olen itse tätä koittanut yhtiön johdolta kysellä ja en ole oikein saanut mitään konkretiaa.