Bittium. Mitä ajatuksia?

Tässä sovittiin, että kartoitetaan yhteistyömahdollisuuksia. Tuloksena voi jonain päivänä olla liikevaihtoa Bittiumille ja/tai Himeralle tai sitten ei. Sinänsä hienoa, että Bittium on aktiivinen myös Ukrainassa, josta on pakon edessä tulossa aikamoinen edelläkävijä puolustusteollisuudessa.

7 tykkäystä