Bittium. Mitä ajatuksia?

Ok, mutta sitä mä en edelleenkään ymmärrä miten joku Ukrainan startup on parissa vuodessa kyennyt kehittämään toimivan radion eikä tarvitse Bitin teknologiaa, mutta R&S eikä Indra eivät kykene tähän? Onko kyse nyt pelkästään ESSOR-aaltomuodosta ja Ukraina ei tarvitse sitä? Paitsi että tarvitsee kaiketi ainakin tulevaisuudessa.

4 tykkäystä