Ok, mutta sitä mä en edelleenkään ymmärrä miten joku Ukrainan startup on parissa vuodessa kyennyt kehittämään toimivan radion eikä tarvitse Bitin teknologiaa, mutta R&S eikä Indra eivät kykene tähän? Onko kyse nyt pelkästään ESSOR-aaltomuodosta ja Ukraina ei tarvitse sitä? Paitsi että tarvitsee kaiketi ainakin tulevaisuudessa.
Liittyvät ketjut
| Ketju | Vastauksia | Katseluita | Toiminta | |
|---|---|---|---|---|
| Biohit - Kasvutoimet purevat | 549 | 115297 | 10. Kesäkuu[ta] 2026 | |
| Titanium - Kasvun toista tukijalkaa etsimässä | 2250 | 453173 | 22. Kesäkuu[ta] 2026 | |
| Admicom - Rakennusalan digitalisoinnin edelläkävijä | 1272 | 392192 | 25. Kesäkuu[ta] 2026 | |
| WithSecure sijoituskohteena | 1338 | 251790 | 27. Maaliskuu[ta] 2026 | |
| Boreo - Teollinen omistaja ja sarjayhdistelijä | 980 | 214101 | 23. Kesäkuu[ta] 2026 |