Bittium. Mitä ajatuksia?

Saa poistaa jos tämä on ollut jo täällä, mutta tammikuun Suomen kuvalehdessä oli kommenttia Bittiumista ja miten sen(kin) tilanne on muuttunut Natoon liittymisen jälkeen. :newspaper:

9 tykkäystä