Bittium. Mitä ajatuksia?

On viime ajat saatu nauttia Bittiumin tapauksessa poikkeuksellisen runsaasta lehdistö- ja kauppatiedotteiden määrästä. Kurssi on nyt vähän heilunut viime viikkoina ja enimmäkseen ollut lasku suunnassa mutta vaihtokin on pienentynyt, joten jos joku taho haluaa painaa sitä alas päin niin onnistuu helposti muutaman osakkeen kaupoilla.

Isossa kuvassa ollaan menossa oikeaan suuntaa.

9 tykkäystä