Analyytikkovaihdos

Aikansa kutakin!

Olen ollut Inderesillä yli 7 vuotta, mutta nyt on minun aikani vaihtaa maisemaa. Vuosien aikana olen saanut olla mukana mahtavassa työporukassa ja erittäin hienossa sijoittajayhteisössä. Olen kuitenkin tullut nyt siihen tulokseen, että haluan ottaa urallani seuraavan askeleen ja siirtyä analyytikon työstä eteenpäin.

Haluan vielä tätäkin kautta kiittää työkavereita, yhteisöä ja asiakkaita näistä vuosista. Toivottavasti olen omalla tekemiselläni pystynyt tuomaan jonkinlaista lisäarvoa tai sisältöä teidän sijoituksiinne joko analyysin, videoiden, somen tai podcastien muodossa.

Oma mielenkiintoni osake- tai pääomamarkkinoita kohtaan ei ole laantunut. Päinvastoin. Tulen siis jatkossakin olemaan aktiivisesti mukana sijoitusmarkkinoilla, mutta varmasti hieman eri näkökulmalla. Tulen todennäköisesti olemaan edelleen aktiivinen twitterissä/X:ssä, joten sitä kautta voi halutessaan seurata seuraavia askelia ja jatkaa keskustelua sijoitusaiheista. Enköhän tule myös jossain muodossa lurkkailemaan foorumilla.

Seuraavaan kertaan!

-Olli

271 tykkäystä