Petrilta tuore raportti Alma Mediasta:
Enemmän yleisluonteinen kysymys @Petri_Gostowski , mutta miksi tässä tapauksessa ei annettu Osta-suositusta vaikka nousuvaraa tavoitehintaan on 21% ja sen lisäksi vielä 4% osinkotuotto? Ennen osta-suositukseen riitti yli 15% kokonaistuotto-odotus ja tästä määritelmästä on sittemmin luovuttu, mutta onhan tuo tuotto-odotus nyt sentään jo 25% eikä Alman riskitkään taida olla poikkeuksellisen isot.
Tämä ilmeisesti tuorein suosituspolitiikka.
