Talousjohtaja luopui kertarysäyksellä kaikista osakkeistaan n. 600 000 eurolla todettuaan vain noin kuukausi sitten toisten “sisäpiiriläisten” myynneistä, ettei ole itse myymässä vaan toivoisi omistavansa enemmän osakkeita. En näe montakaan realistista skenaariota, jossa hyvin palkatussa työssä oleva keski-ikäinen mies yhtäkkiä tarvitsee puoli miljoonaa euroa enemmän kuin huomattavan alihinnoiteltuja osakkeitaan ja otin vinkistä vaarin.
Se, että talousjohtaja hengailee yhteisön discord-palvelimella ja kertoo satuja toki on monen mielestä jo itsessään punertava lippu ![]()