Moro! Mielenkiintoinen keissi ja otin pienen position. Portfolio erittäin kiinnostava. Vaikuttaa vähän samanlaiselta “mörnijältä” kuin sievi capital, eli jos uskoo firmaan niin tarjoaa varmaankin hyviä tankkaus paikkoja osareiden välissä.
3 tykkäystä